Metodologia d’avaluació i prescripció
Els objectius són de sistematitzar i reproduir una metodologia d’avaluació i la implementació d’un programa de prescripció d’activitats presencials i a distància.
Avaluació amb proves clíniques
En el primer estudi hem proposat una avaluació dels beneficis per a l’àmbit cognitiu de tipus quantitativa i basada en proves estandarditzades i validades clínicament. A banda, hem proposat uns qüestionari per a l’àmbit emocional i la qualitat de vida que es fan servir per detectar simptomatologianeuropsiquiàtrica, com ara la depressió, l’ansieta, l’apatia, i l’anhedònia.
Totes les proves van ser administrades als participants abans i després del programa d’arts escèniques.
A més, hem avaluat la càrrega emocional abans i després de les sessions participatives. Finalment, durant l’avaluació després de les activitats hem fet servir un qüestionari de percepció de canvi i satisfacció.

Avaluació amb proves cognitives computeritzades
En un segon estudi, fem servir proves computeritzades pper avaluar els dèficits d’atenció, funcions executives i memòria, amb l’objectiu de detectar amb més sensibilitat possibles canvis en el rendiment cognitiu.
Tasca de Stroop
Tasca amb flankers
Tasca de memòria de treball


